Ir al contenido principal

Camino de Invierno de la Ruta Jacobea en Monforte de Lemos

 

En el curso 2012-2013 un grupo de alumnos y profesores del IES DAVIÑA REY desarrollaron un proyecto sobre publicidad en Monforte de Lemos que contenía varios blogs. Entre estos cabe destacar el que realizaron con la profesora de educación física los de 4º de ESO y del que hoy rescatamos algunas entradas porque están relacionadas con el camino de invierno. Las información completa puede verse en este enlace https://xizdelemos-rutas.blogspot.com/2013/04/blog-post.html 

No existe una forma única de hacer el recorrido por Monforte, en todo caso no habrá problema para recorrer las calles más singulares de la ciudad.


Ver Ruta urbana del Camino de Invierno en un mapa más grande
Más información sobre el camino de invierno en la Ruta Jacobea

ANEXO

Consulta la web oficial de la Xunta de Galicia del Camino de Santiago

Si tienes interés en hacer el camino de invierno, además de la web anterior puedes consultar la de la asociación "Camiños a Santiago pola Ribeira Sacra", donde puedes adquirir la guía de Aida Menéndez Lorenzo, una estudiosa de esta ruta.
También en la web de la Diputación de Lugo hay información sobre las rutas que pasan por esta provincia.

Entradas populares de este blog

XEOMIRADOIRO

Do proxecto Hydraula ... Rescatamos esta entrada que nos axudará a preparar actividades relacionadas coas materias de educación física, matemáticas, ciencias ... respecto do camiño de inverno. https://hydraula.blogspot.com/2018/02/que-e-un-xeomiradoiro-paisaxe-do-sur.html Que é un xeomiradoiro A paisaxe do sur lucense está chea de lugares fermosos. Un deles é o meandro que forma o río Sil na Serra de A Moá. Pero iste non é o único elemento xeográfico importante. Esta zona ten varios pregues xeolóxicos, e por iso se inclúe na candidatura presentada á UNESCO para formar parte do  que pode ser o primeiro parque xeolóxico de Galicia. Para visualizalos veñen de acondicionarse varios "xeomiradoiros", coma o de Louxoá, cara ao meandro de A Cubela, e o de Pena do Ladeiro, na estrada de Torbeo a San Clodio, frente ao sinclinal do Sil. Agardamos que al longo do ano 2018 se consiga o nomeamento de xeoparque para as comarcas de Ribas de Sil, Quiroga e Courel, cuxa visita está mais que

Andaina

Coa entrada da primaveira preparamos unha andaina dende o noso centro educativo por un pequeno tramo do Camiño de Inverno. Previamente fixemos unha análise das observacións que se poderían facer no percorrido dende distintos puntos de vista, e que nos levarían, mais tarde, a desenvolver contidos das nosas materias. Imaxes tomadas durante a preparación da andaina Foron moitas as ideas traballadas polo profesorado implicado, das que, finalmente, seleccionamos dúas: "medicións" e "Machine Learning". MEDICIÓNS e APRENDIZAXE MÁQUINA Os teléfonos móbiles permiten a toma de datos desasistida/asistida. Nós empregaremos as aplicacións do IGN  para gravar o track e puntos de interese. Con respecto á medición de ángulos usaremos o pendentímetro de elaboración propia, e para a tarefa de "Machine Learning", google lens . Estas observacións gardaranse nos formularios creados no proxecto " Andaina Caminho de Inverno ", desenvolvido coa aplicación Epicollect5 ,

Story Maps

Un "Story Maps" es una historia contada en formato multimedia que combina imágenes, texto y mapas. Existen diversas herramientas en la red para su creación, pero una de las más conocidas es ArcGIS. Para crear una historia es preciso tener la información y los archivos vinculados a esta, bien en nuestro ordenador, o en la red. Una vez recopilados es tan sencillo como darse de alta en su web y acceder al espacio  https://storymaps.arcgis.com/stories donde iremos combinando estos elementos hasta llegar a la presentación deseada. Esta es una muestra de cómo puede quedar el resultado: Los modelos de presentación son variados, y permiten utilizar los mismos archivos en proyectos diferentes. Detrás de estos modelos está la tecnología GIS (Sistema de Información Geográfica), un sistema de recopilación de datos vinculados a situaciones geográficas. Así podemos crear historias cuyo hilo argumental sea cualquier información de interés, desde la extensión de una pandemia, hasta el númer