Ir al contenido principal

GEOMETRÍA DE LA RUTA 5

 Del proyecto TIPS DE RUTA tomamos esta entrada que habla sobre la geometría de la ruta nº 5

https://tipsderuta-aula.blogspot.com/2016/06/geometria-de-la-ruta.html

Ya indicamos los dos post anteriores que el principal concepto que trabajamos en la subida al mirador fue el concepto de pendiente, para ello utilizamos la opción "mostrar perfil de elevación" de google earth en el tramo de subida final del monte. Pero hay otros elementos de la ruta que también nos permiten trabajar este concepto, como por ejemplo los tejados de las viviendas.
Como actividad previa se utiliza la hoja de ejercicios con dibujos de casas sobre cuadrícula. Está tomada de la web http://www.mathworksheets4kids.com/ y para los alumnos de 1º de ESO resulta muy sencilla de entender. La aplicación del ejercicio sobre la casa de la imagen es fácil, se puede medir directamente o poner de fondo en geogebra, lo que nos servirá para trabajar otros elementos como rectas perpendiculares, alturas, etc.


Entradas populares de este blog

XEOMIRADOIRO

Do proxecto Hydraula ... Rescatamos esta entrada que nos axudará a preparar actividades relacionadas coas materias de educación física, matemáticas, ciencias ... respecto do camiño de inverno. https://hydraula.blogspot.com/2018/02/que-e-un-xeomiradoiro-paisaxe-do-sur.html Que é un xeomiradoiro A paisaxe do sur lucense está chea de lugares fermosos. Un deles é o meandro que forma o río Sil na Serra de A Moá. Pero iste non é o único elemento xeográfico importante. Esta zona ten varios pregues xeolóxicos, e por iso se inclúe na candidatura presentada á UNESCO para formar parte do  que pode ser o primeiro parque xeolóxico de Galicia. Para visualizalos veñen de acondicionarse varios "xeomiradoiros", coma o de Louxoá, cara ao meandro de A Cubela, e o de Pena do Ladeiro, na estrada de Torbeo a San Clodio, frente ao sinclinal do Sil. Agardamos que al longo do ano 2018 se consiga o nomeamento de xeoparque para as comarcas de Ribas de Sil, Quiroga e Courel, cuxa visita está mais que

Andaina

Coa entrada da primaveira preparamos unha andaina dende o noso centro educativo por un pequeno tramo do Camiño de Inverno. Previamente fixemos unha análise das observacións que se poderían facer no percorrido dende distintos puntos de vista, e que nos levarían, mais tarde, a desenvolver contidos das nosas materias. Imaxes tomadas durante a preparación da andaina Foron moitas as ideas traballadas polo profesorado implicado, das que, finalmente, seleccionamos dúas: "medicións" e "Machine Learning". MEDICIÓNS e APRENDIZAXE MÁQUINA Os teléfonos móbiles permiten a toma de datos desasistida/asistida. Nós empregaremos as aplicacións do IGN  para gravar o track e puntos de interese. Con respecto á medición de ángulos usaremos o pendentímetro de elaboración propia, e para a tarefa de "Machine Learning", google lens . Estas observacións gardaranse nos formularios creados no proxecto " Andaina Caminho de Inverno ", desenvolvido coa aplicación Epicollect5 ,

Story Maps

Un "Story Maps" es una historia contada en formato multimedia que combina imágenes, texto y mapas. Existen diversas herramientas en la red para su creación, pero una de las más conocidas es ArcGIS. Para crear una historia es preciso tener la información y los archivos vinculados a esta, bien en nuestro ordenador, o en la red. Una vez recopilados es tan sencillo como darse de alta en su web y acceder al espacio  https://storymaps.arcgis.com/stories donde iremos combinando estos elementos hasta llegar a la presentación deseada. Esta es una muestra de cómo puede quedar el resultado: Los modelos de presentación son variados, y permiten utilizar los mismos archivos en proyectos diferentes. Detrás de estos modelos está la tecnología GIS (Sistema de Información Geográfica), un sistema de recopilación de datos vinculados a situaciones geográficas. Así podemos crear historias cuyo hilo argumental sea cualquier información de interés, desde la extensión de una pandemia, hasta el númer